Историята на BGA
Това е история за трансформация и разрастване. Завладяваща история, която започва с малък местен семеен бизнес в Gävle, който днес е голяма компания за електронна търговия с експоненциален напредък в цяла Европа. Много неща се случиха през годините, много се промениха. Но нещо, което остава, което съществува от началото на компанията през 1993 г., е отзивчивостта. Да слушаме с любопитство и да разбираме какво търсят клиентите – понякога дори преди самите те да са го разбрали. Това, съчетано с нотка на смелост, голям фокус върху качеството и силна вяра в собственото предлагане, са едни от най-важните съставки в рецептата за успех на компанията. Това е историята на BGA.
Пролог - Малкият семеен бизнес
Годината е 1993 г., градът е Gävle. Бенгт Андерсон стартира BGA Videoproduktion, местен бизнес с фокус върху производството на информационни филми и прехвърлянето на 8 мм филми към VHS. В края на 90-те години на миналия век търсенето на услуги за прехвърляне и конвертиране се увеличи рязко и по този начин тези услуги станаха по-голяма част от бизнеса на компанията.
Глава 2002-2005 г. - DVD е на мода
През 2000 г. търсенето на прехвърляне на филми на DVD абсолютно експлодира, което означаваше големи възможности за нас да развием нашия тогава все още доста скромен и местен бизнес. На този етап Бьорн Андершон влезе в компанията на пълен работен ден и ние инвестирахме в нови машини, които да се справят с качеството и разнообразие, които искахме да предложим при прехвърляне на филми от видеолента на DVD.
Глава 2006-2007 – Големите градове привличат
През 2006 г. направихме нови инвестиции, които ни дадоха възможност за създаване на наши собствени машини за трансфер на 8мм филм. Машини, които биха отговорили на високите ни изисквания за качество и лекота на използване. 2006 беше и годината, когато започнахме да търсим възможности извън Gävle и отворихме клонове както в Стокхолм (Lidingö), така и в Гьотеборг. Наехме и първия си външен служител в нашия офис в Gävle, Kristoffer Sjölén, който все още работи днес и сега отговаря за цялото ни производствено звено за всички видове дигитализация.
Търсенето на услуги за слайдове и снимки нарасна и през есента на 2006 г. разширихме бизнеса си, за да включим и това.
През април 2007 г. отворихме вратите на нашия клон в Малмьо, а през октомври същата година отворихме втория си клон в Стокхолм, този път в Hammarby Sjöstad.
Глава 2008 г.- С цяла Швеция пред погледа ни
Искахме да предложим услугите си на повече хора в Швеция, следователно през 2008 г. разширихме нашата услуга за доставка до дома, за да покрием около петнадесет области. Освен това се преместихме в нови, свежи помещения в Йевле и Гьотеборг.
Глава 2009 г. - Мегаметров тесен филм
Една от многото изпълнени със събития години, в които допълнително разширихме нашата популярна услуга за доставка до дома. Този път го предложихме на цяла Швеция, без допълнителни разходи. Също така избрахме да затворим нашите магазини в Lidingö и в Hammarby Sjöstad в полза на местоположение на магазин в Östermalm в Стокхолм, където бихме могли да предложим по-кратки срокове за доставка и по-атрактивно работно време. 2009 беше и годината, в която се преобразувахме в акционерно дружество BGA Videoproduktion AB. През годината успяхме да сканираме и 1 000 000 метра 8мм ленти - което беше рекорд, който по-късно щеше да бъде счупен с гръм и трясък.
Глава 2010 г. – Компанията се разраства във всички посоки
През 2010 г. разширихме допълнително дейността си, за да включим и дигитализиране. Освен това отворихме два напълно нови магазина, един в Стокхолм и един в Норшопинг. Нашият магазин в Малмьо беше преместен в ново помещение в центъра на града, което ни позволи да предложим по-добро работно време и там. В Й бяхме започнали да надрастваме нашите помещения от 320 квадратни метра и затова трябваше да се преместим в нови помещения на няколко пресечки от нас.
Глава 2011-2012 г. – Повече модернизиране
През 2011 г. видяхме и се възползвахме от възможността да купим два съществуващи фотомагазина в Йоншьопинг и Сундбиберг. Магазинът в Йевле, който преди това споделяше пространство с нашето производствено съоръжение, също трябваше да се премести в реално и много собствен магазин в центъра на Йевле. 2011 беше и годината, в която започнахме модернизация на нашите магазини и удължихме работното време. Тази работа продължи и се засили през 2012 г., която беше и годината, в която стартирахме нашия отделен бизнес BGA Fotocenter, където проявяваме снимки и правим уголемявания.
___________
Нови глави в историята на BGA
BGA видео производството имаше бум на растеж, където клон след клон бяха открити в цялата страна и където инвестициите отново и отново доказаха, че дават плодове. Но най-важният момент в историята на BGA е това, което се случи, когато искахме и се осмелихме още повече. Успоредно с първоначалния бизнес, стартира страничен бизнес, фокусиран върху фоторамки и фотоалбуми; Магазин BGA Photo. И за тези продукти беше видяна възможността да се изследват нови земи, а именно онлайн продажбите.
___________
Глава 2013 г. – Ражда се електронната търговия
Интернет изглеждаше вълнуващо място с безкрайни възможности, дори за компания, базирана в малкото градче Йевле. Електронната търговия стартира в началото на годината - и първата поръчка всъщност дойде още в навечерието на Нова година 2012. Стилните и достъпни рамки бяха на фокус и интересът към тези продукти се оказа огромен. Рамките в малко необичайни размери и цветове станаха изненадващо популярни и бързо разбрахме, че има празнина, която трябва да запълним на пазара.
Глава 2014 г. – Електронната търговия се нуждае от по-голямо пространство
Интересът към нашите рамки продължава да расте и през годината удвояваме броя на клиентите в електронния ни магазин. 2014 г. беше интензивна година, когато разширихме гамата си от продукти с голям ентусиазъм и с главоломна скорост. Не е изненадващо, че това ни накара бързо да надраснем съществуващия си склад и да се наложи да разширим складовото си пространство.
Глава 2015 г. - Електронната търговия започва да се налага в Скандинавските страни.
С две страхотни години като e- търговец на дребно зад нас, започнахме да набираме скорост. Сега беше време да погледнем извън границите на страната и решихме да се установим и в Норвегия, което се осъществи на 1 ноември 2015 г. По-рано през пролетта разбрахме, че тогавашният склад е станал твърде малък ( отново!) и търсенето на по-големи обекти започна отново. Този път бяхме малко по-опитни и веднага потърсихме помещения, които биха понесли дори малко бъдещо разрастване (защото вървеше толкова добре!). В края на годината най-накрая намерихме новия си дом и преместването щеше да стане през пролетта на 2016 г.
Глава 2016-2018 г. – Електронната търговия преминава през фаза на развитие
С преместването в нови помещения имахме място за развитие! И през следващите години разширихме гамата си от рамки за снимки и започнахме любопитно да проучваме нови продукти, с които да допълваме рамките. Стилните и модерни постери изглеждаха като разумен избор - и така и решихме. Желанието да открием повече от света стана по-силно и беше стартиран нов финландски филиален сайт. През 2017 г. допълнително разширихме гамата и въведохме много стилни огледала във всичките им форми, цветове и размери. През същата година навлязохме и в Дания, която се оказа пазар, където нашите продукти бяха наистина оценени. Навлизането в четири пазара със сигурност не беше лошо, но светът извън скандинавските държави все още ни привличаше.
Глава 2019 г. - Електронната търговия променя името и стила си
BGA Fotobutik променя името на BGASTORE.BG, и с промяната на името дойде и напълно нов облик и графичен профил. Но това със сигурност не беше единственото нещо, което се случи през тази наситена със събития година. Много вълнуващи нови продукти изпълниха нашия уеб магазин и складовото пространство трябваше да бъде разширено до цели 5000 м2. 2019 беше и годината, в която отпразнувахме, че електронната търговия надхвърли 200 000 клиенти от й самото начало.
Глава 2020 г. – Електронна търговия и пандемията
Пандемията удари и всички прекараха повече време у дома. Мнозина живееха както никога преди и интериорният дизайн беше на първо място в списъка с покупки. Разширихме се с главоломна скорост и отворихме електронни магазини в Холандия, Белгия, Германия и Австрия. Гамата се разрасна и се появиха много нови устойчиви на тенденциите продукти. Складовата площ беше разширена и електронната търговия надмина 400 000 клиенти със скокове и граници от самото начало.
Историята на BGA
Това е история за трансформация и разрастване. Завладяваща история, която започва с малък местен семеен бизнес в Gävle, който днес е голяма компания за електронна търговия с експоненциален напредък в цяла Европа. Много неща се случиха през годините, много се промениха. Но нещо, което остава, което съществува от началото на компанията през 1993 г., е отзивчивостта. Да слушаме с любопитство и да разбираме какво търсят клиентите – понякога дори преди самите те да са го разбрали. Това, съчетано с нотка на смелост, голям фокус върху качеството и силна вяра в собственото предлагане, са едни от най-важните съставки в рецептата за успех на компанията. Това е историята на BGA.
Пролог - Малкият семеен бизнес
Годината е 1993 г., градът е Gävle. Бенгт Андерсон стартира BGA Videoproduktion, местен бизнес с фокус върху производството на информационни филми и прехвърлянето на 8 мм филми към VHS. В края на 90-те години на миналия век търсенето на услуги за прехвърляне и конвертиране се увеличи рязко и по този начин тези услуги станаха по-голяма част от бизнеса на компанията.
Глава 2002-2005 г. - DVD е на мода
През 2000 г. търсенето на прехвърляне на филми на DVD абсолютно експлодира, което означаваше големи възможности за нас да развием нашия тогава все още доста скромен и местен бизнес. На този етап Бьорн Андершон влезе в компанията на пълен работен ден и ние инвестирахме в нови машини, които да се справят с качеството и разнообразие, които искахме да предложим при прехвърляне на филми от видеолента на DVD.
Глава 2006-2007 – Големите градове привличат
През 2006 г. направихме нови инвестиции, които ни дадоха възможност за създаване на наши собствени машини за трансфер на 8мм филм. Машини, които биха отговорили на високите ни изисквания за качество и лекота на използване. 2006 беше и годината, когато започнахме да търсим възможности извън Gävle и отворихме клонове както в Стокхолм (Lidingö), така и в Гьотеборг. Наехме и първия си външен служител в нашия офис в Gävle, Kristoffer Sjölén, който все още работи днес и сега отговаря за цялото ни производствено звено за всички видове дигитализация.
Търсенето на услуги за слайдове и снимки нарасна и през есента на 2006 г. разширихме бизнеса си, за да включим и това.
През април 2007 г. отворихме вратите на нашия клон в Малмьо, а през октомври същата година отворихме втория си клон в Стокхолм, този път в Hammarby Sjöstad.
Глава 2008 г.- С цяла Швеция пред погледа ни
Искахме да предложим услугите си на повече хора в Швеция, следователно през 2008 г. разширихме нашата услуга за доставка до дома, за да покрием около петнадесет области. Освен това се преместихме в нови, свежи помещения в Йевле и Гьотеборг.
Глава 2009 г. - Мегаметров тесен филм
Една от многото изпълнени със събития години, в които допълнително разширихме нашата популярна услуга за доставка до дома. Този път го предложихме на цяла Швеция, без допълнителни разходи. Също така избрахме да затворим нашите магазини в Lidingö и в Hammarby Sjöstad в полза на местоположение на магазин в Östermalm в Стокхолм, където бихме могли да предложим по-кратки срокове за доставка и по-атрактивно работно време. 2009 беше и годината, в която се преобразувахме в акционерно дружество BGA Videoproduktion AB. През годината успяхме да сканираме и 1 000 000 метра 8мм ленти - което беше рекорд, който по-късно щеше да бъде счупен с гръм и трясък.
Глава 2010 г. – Компанията се разраства във всички посоки
През 2010 г. разширихме допълнително дейността си, за да включим и дигитализиране. Освен това отворихме два напълно нови магазина, един в Стокхолм и един в Норшопинг. Нашият магазин в Малмьо беше преместен в ново помещение в центъра на града, което ни позволи да предложим по-добро работно време и там. В Й бяхме започнали да надрастваме нашите помещения от 320 квадратни метра и затова трябваше да се преместим в нови помещения на няколко пресечки от нас.
Глава 2011-2012 г. – Повече модернизиране
През 2011 г. видяхме и се възползвахме от възможността да купим два съществуващи фотомагазина в Йоншьопинг и Сундбиберг. Магазинът в Йевле, който преди това споделяше пространство с нашето производствено съоръжение, също трябваше да се премести в реално и много собствен магазин в центъра на Йевле. 2011 беше и годината, в която започнахме модернизация на нашите магазини и удължихме работното време. Тази работа продължи и се засили през 2012 г., която беше и годината, в която стартирахме нашия отделен бизнес BGA Fotocenter, където проявяваме снимки и правим уголемявания.
___________
Нови глави в историята на BGA
BGA видео производството имаше бум на растеж, където клон след клон бяха открити в цялата страна и където инвестициите отново и отново доказаха, че дават плодове. Но най-важният момент в историята на BGA е това, което се случи, когато искахме и се осмелихме още повече. Успоредно с първоначалния бизнес, стартира страничен бизнес, фокусиран върху фоторамки и фотоалбуми; Магазин BGA Photo. И за тези продукти беше видяна възможността да се изследват нови земи, а именно онлайн продажбите.
___________
Глава 2013 г. – Ражда се електронната търговия
Интернет изглеждаше вълнуващо място с безкрайни възможности, дори за компания, базирана в малкото градче Йевле. Електронната търговия стартира в началото на годината - и първата поръчка всъщност дойде още в навечерието на Нова година 2012. Стилните и достъпни рамки бяха на фокус и интересът към тези продукти се оказа огромен. Рамките в малко необичайни размери и цветове станаха изненадващо популярни и бързо разбрахме, че има празнина, която трябва да запълним на пазара.
Глава 2014 г. – Електронната търговия се нуждае от по-голямо пространство
Интересът към нашите рамки продължава да расте и през годината удвояваме броя на клиентите в електронния ни магазин. 2014 г. беше интензивна година, когато разширихме гамата си от продукти с голям ентусиазъм и с главоломна скорост. Не е изненадващо, че това ни накара бързо да надраснем съществуващия си склад и да се наложи да разширим складовото си пространство.
Глава 2015 г. - Електронната търговия започва да се налага в Скандинавските страни.
С две страхотни години като e- търговец на дребно зад нас, започнахме да набираме скорост. Сега беше време да погледнем извън границите на страната и решихме да се установим и в Норвегия, което се осъществи на 1 ноември 2015 г. По-рано през пролетта разбрахме, че тогавашният склад е станал твърде малък ( отново!) и търсенето на по-големи обекти започна отново. Този път бяхме малко по-опитни и веднага потърсихме помещения, които биха понесли дори малко бъдещо разрастване (защото вървеше толкова добре!). В края на годината най-накрая намерихме новия си дом и преместването щеше да стане през пролетта на 2016 г.
Глава 2016-2018 г. – Електронната търговия преминава през фаза на развитие
С преместването в нови помещения имахме място за развитие! И през следващите години разширихме гамата си от рамки за снимки и започнахме любопитно да проучваме нови продукти, с които да допълваме рамките. Стилните и модерни постери изглеждаха като разумен избор - и така и решихме. Желанието да открием повече от света стана по-силно и беше стартиран нов финландски филиален сайт. През 2017 г. допълнително разширихме гамата и въведохме много стилни огледала във всичките им форми, цветове и размери. През същата година навлязохме и в Дания, която се оказа пазар, където нашите продукти бяха наистина оценени. Навлизането в четири пазара със сигурност не беше лошо, но светът извън скандинавските държави все още ни привличаше.
Глава 2019 г. - Електронната търговия променя името и стила си
BGA Fotobutik променя името на BGASTORE.BG, и с промяната на името дойде и напълно нов облик и графичен профил. Но това със сигурност не беше единственото нещо, което се случи през тази наситена със събития година. Много вълнуващи нови продукти изпълниха нашия уеб магазин и складовото пространство трябваше да бъде разширено до цели 5000 м2. 2019 беше и годината, в която отпразнувахме, че електронната търговия надхвърли 200 000 клиенти от й самото начало.
Глава 2020 г. – Електронна търговия и пандемията
Пандемията удари и всички прекараха повече време у дома. Мнозина живееха както никога преди и интериорният дизайн беше на първо място в списъка с покупки. Разширихме се с главоломна скорост и отворихме електронни магазини в Холандия, Белгия, Германия и Австрия. Гамата се разрасна и се появиха много нови устойчиви на тенденциите продукти. Складовата площ беше разширена и електронната търговия надмина 400 000 клиенти със скокове и граници от самото начало.
Глава 2021 - 2022 г. - Електронната търговия продължава да се разширява
Бързото разширяване ни даде възможност да изпробваме нов асортимент, който е по-различен от предлаганите досега продукти. Разбрахме обаче, че новото не винаги е по-добро. Вместо това пълният фокус ще бъде върху това, към което сме най-страстни и където имаме нашия опит - а именно рамките! Складовата площ беше допълнително разширена, този път до не много скромните 8000 m2. Експанзията в Европа продължи и BGA навлезе на пазара в Англия, Ирландия, Швейцария и Франция. Стартира още един сайт - bgaframes.eu - който позволява на клиенти в повече страни в Европа да се възползват от нашите първокласни продукти.
Имаме да извървим дълъг път преди епилога и ни очакват много вълнуващи глави в историята на BGA. Бъдете част от историята и разгледайте нашата впечатляваща гама от рамки за всеки стил!
0pt;">Глава 2021 - 2022 г. - Електронната търговия продължава да се разширява
Бързото разширяване ни даде възможност да изпробваме нов асортимент, който е по-различен от предлаганите досега продукти. Разбрахме обаче, че новото не винаги е по-добро. Вместо това пълният фокус ще бъде върху това, към което сме най-страстни и където имаме нашия опит - а именно рамките! Складовата площ беше допълнително разширена, този път до не много скромните 8000 m2. Експанзията в Европа продължи и BGA навлезе на пазара в Англия, Ирландия, Швейцария и Франция. Стартира още един сайт - bgaframes.eu - който позволява на клиенти в повече страни в Европа да се възползват от нашите първокласни продукти.
Имаме да извървим дълъг път преди епилога и ни очакват много вълнуващи глави в историята на BGA. Бъдете част от историята и разгледайте нашата впечатляваща гама от рамки за всеки стил!